Post by anpernelilers on Feb 5, 2022 9:44:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Food Gang ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Food Gang IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ökar primogems ▞▞▞
▞▞▞ Food Gang 2022 version ▞▞▞
Kan du lägga mer chans på lådorna är det inte rättvist
Jag brukade älska det här spelet så mycket! men jag avslutade det eftersom det bara finns ett läge A
det kan inte ladda gamla framsteg
Det är ett roligt spel, fantastisk grafik, söta animationer, men närstridsvapnen är superövermannade. Om du blir jagad av någon som använder en, måste du sluta röra dig, titta på dem och trycka på attackknappen. Vänligen minska närstridsskadorna och sprängämnen är SÅ mycket att övermanna. Ta dem ur spelet, de är OP som fan.
食物幫派 (Food Gang) 動作 san
Jag gillar spelet men för mig är det SUPER laggy men förutom det är det roligt
det här spelet är dåligt DET FRYSER DIG BARA Slumpmässigt OCH LAGER DIG SÅ MYCKET HUR KAN DU ENS SPELA DETTA UTAN ATT KOPPLA ifrån JAG SATT BRIDVID MITT WIFI OCH STOCKAR FORTFARANDE HUR I VÄRLDEN ÄR MAN.
Först var det kul men nu är det bara reparerande du har ingen chans att få och mat wht
Lmao ingen spara data jag känner att jag spelar med bots imma radera det här spelet. Och ingen uppdatering lol Installera det inte om du planerar att köpa något jag garanterade dig att dina pengar kommer att vara bortkastade eftersom det inte finns några sparade data i det här spelet 🙊🤷
Jag blev väldigt förvånad över det här spelet. Det blåste bort mig i spelet och karaktärerna är väldigt roliga. Jag skulle rekommendera detta till alla som vill ha något fräscht och spännande att spela och inte något io-spel.
Spelet är riktigt bra det finns väldigt lite annonser men det enda jag inte gillar är att du inte kan spara ditt konto på något sätt
Bra spel men det skulle vara roligare om du lägger till spel med dina vänner i det här spelet
食物幫派 (Food Gang) 動作 fsxm
Det finns annonser!!? För många annonser!!! 1 spel=1annonser
Jag älskar det här spelet till 100%! Du tar bort dina annonser lägg till några fler tecken och mer cool funktion
Det här spelet är så slöseri med tid. Först och främst spelar du mot robotar. Solouppdragen är nästan omöjliga. Ladda ner det här spelet så ser du hur illa det här är
Kopia av brawl stjärnor men offline något bra mitt lilla syskon älskar det.
Så många annonser du är klar med att spela du får annonser och annonser detta är synd och du kan inte vinna på först för att få 5 du dödar alltid av fienden
Bra spel med bra kontroller men jag ogillar vibrationerna som händer i princip varje gång något händer men allt som allt ett fantastiskt spel
Det här är ett sånt spel för att få pengar, alla grejer är bara massor av ädelstenar i butikerna utom rley några mynt och ett blått kylskåp som inte kommer att göra någonting så det är svårt för mig att få en ny fighter en gång jag fick en ny karaktär till min veckovisa utmaningar och det var inte en karaktär som jag inte hade t.ex. jag var tvungen men honom för 300 ädelstenar ATT GÖRA MIN UTMANING varför kan det inte vara en karaktär jag har också det finns inga spellägen att spela förutom 2v2 no party mode att spela med vänner inga nya karaktärer på länge
Det är ett bra spel men varför kan jag inte spela jag har tryckt på stridsknappen igen n igen men inte alls börjat
Det är det bästa spelet någonsin men jag har två problem 1.snälla kan du lägga till multiplayer eftersom det är lite ensamt att spela 2.kan du göra king burger inte premium tack😊👌
Food Gang Veiksmas caf
Food Gang Action jleu
Jag gillar det här spelet, det kopplas från många gånger efter några sekunder. När jag ska vinna en match kopplas den från. Det händer 20 50 gånger för mig
Nä
bara roligt
det här spelet är så coolt tycker jag bäst men kan du fixa mitt problem jag kan inte välja ström som för bror brocoly Jag har redan låst upp power two bro hörlurar men kan inte utrusta detta i strider jag kan inte se powerup där snälla kan du fixa detta
Japp
För många försedda annonser efter varje mach Du behöver wifi eller internet för att spela online Med bots är inte riktiga spelare ett spel suger
Chicken Gun Akció cajp
Dålig kopia av brawl.stars det är fortfarande bra men bara skapa och annorlunda, kopiera inte brawl stars och det blir bättre
väldigt roligt men du spelar inte med riktiga spelare
Underbart spel! Men jag har ett problem, jag kan inte använda andra mäktiga krafter. Och jag kan bara använda de första. Lägg till en funktion som du kan välja vilken mäktig kraft du kan använda. Lägg också till fler tecken. 5-stjärnig!
För laggy
Kan du ta bort annonserna det är så irriterande
Det var bra till en början men sedan när jag var uppe hade jag 64 mynt och det var 32 för att uppgradera igen stod det att jag inte hade enof
Det här spelet är orättvist eftersom pizzan är en fuskare eftersom den har massor av kulor och det här spelet är superdåligt och så dumt.
brawl stars är att du
Okej så, jag betygsätter denna 1 stjärna, eftersom eftersläpningen, jag skulle inte rekommendera detta spel till personer med en potatistelefon.
Jag gillar det spelet karaktärerna är så SÖTA och jag bryr mig inte om annonserna men ditt spel ÄR DET BÄSTA
Spelet är roligt, men det har SÅ mycket fördröjning och ingångsfördröjning. Det borde du VERKLIGEN fixa, för det är svårt att veta vad du gör. Dessutom kan du säga att det finns bots i varje spel. Till exempel: ett spel startar, och din lagkamrat bara springer runt fram och tillbaka (och fiender gör detsamma om du inte kommer nära dem), och det är allt för hela matchen! Så spelet blir tråkigt ganska snabbt. Skulle ge 1 stjärna, men spelet är fortfarande roligt, men seriöst, du måste uppdatera det eller något!
Spelet är bra och allt men du borde klara det så att Tom behöver 50 troféer för att låsa upp eftersom han är för bra för att ha 20 troféer, även närstridskämparna gör mycket liten skada för närstrid, du borde göra dem starkare än avståndskämpar
Food Gang Jangovar yyvc